Hilde Lillejord

LPO søker praktikanter for 2022/23

LPO er et av landets ledende arkitektkontorer med bred virksomhet i Oslo, Lillehammer og Svalbard. Vi søker nå etter nye praktikanter til vårt Oslo- og Lillehammerkontor med oppstart i august.

Våre prosjekter spenner bredt geografisk og størrelsesmessig med oppdragsgivere fra både offentlig og privat sektor. Vår visjon er å skape arkitektur for et godt liv.

LPO har lang tradisjon med å ansette praktikanter, som regel med kontrakter på ett år. Som praktikant hos LPO jobber du hovedsakelig med prosjektrelatert arbeid, i tillegg har du oppgaver ifm. driften av kontoret.

Praktikantstillingene er for studenter innenfor arkitektur, byplanlegging og byggingeniør som har gjennomført en bachelorgrad, og er i fulltidsstillinger hovedsakelig for et år. Vi ser etter dyktige, positive, selvstendige og engasjerte studenter med gode dataferdigheter - gjerne kjennskap til Revit, SketchUp og Adobe-pakken, og som behersker norsk, både skriftlig og muntlig.

På LPO blir du en av drøye 100 ansatte med varierte arbeidsoppgaver, et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø og gode lønnsbetingelser.

Søknad sendes til HR-ansvarlig Pirill Steinslien, pos@lpo.no så raskt som mulig, senest 05.06.2022.