Hilde Lillejord

LPO ansetter

LPO har en stolt tradisjon og er et av landets ledende arkitektkontorer med bred virksomhet i Oslo, Lillehammer, Svalbard og Sverige. Grunnet økt oppdragsmengde innenfor forsvars-, og industrisektoren trenger vi å styrke laget med flere medarbeidere.

LPO er opptatt av etterutdanning og jevnlig faglig påfyll. Annethvert år reiser vi derfor på studietur med hele kontoret. I år gikk turen til Lofoten hvor vi var sammen i fem dager. Foto: LPO arkitekter

Våre prosjekter spenner bredt geografisk og størrelsesmessig med oppdragsgivere fra både offentlig og privat sektor. For tiden har vi flere pågående prosjekter med industriell karakter i Nordland, Troms og Finnmark, Trøndelag, Vestland og sentralt på Østlandet. Vi søker derfor etter arkitekter som har lyst til å jobbe med funksjonelle, robuste og miljøvennlige løsninger innenfor denne sektoren.

Vi søker etter arkitekter med:

• Master i arkitektur
  • Minimum 3 års erfaring
  • Prosjekterings- og byggesakserfaring
  • Kompetanse innenfor alle faser av et byggeprosjekt
  • Prosjekteringserfaring i Revit
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig
  • Analytisk og strukturert
  • Gode kommunikasjon og samarbeidsevner
  • Søkere må kunne sikkerhetsklareres

En del reiseaktivitet vil påregnes, og det kan være mulighet for periodevis stasjonering tilknyttet prosjektet.

På LPO blir du en av drøye 100 ansatte med varierte arbeidsoppgaver og mye ansvar. Vårt hovedkontor i Oslo holder til i lyse og trivelige lokaler i Rosenborggata på Majorstuen. I tillegg har vi et kontor i Longyearbyen på Svalbard hvor det for tiden er tre ansatte, og et kontor på Lillehammer med syv ansatte.

Har du spørsmål, ta kontakt med Arvid Rønsen Ruud på epost: arr@lpo.no eller mobil: 995 50 217

Søknad sendes til HR-ansvarlig Pirill Steinslien, pos@lpo.no så raskt som mulig, senest 15.12.2021.