Oxigeno

LPO har transformert og bygget på et eksisterende industribygg på Vulkanområdet i Oslo til et moderne treningssenter på totalt 2000 m2.

Det opprinnelige bygget var en industribygning fra femtitallet med mange forskjellige leietakere og aktiviteter. Etter ombyggingen er treningssenteret blitt lagt til byggets 3.og 4. etasje. 4. etasje har blitt utvidet mot vest og fått en glassfasade som trekker seg fra gulv til tak. Ventilasjonsaggregater med luftinntak er utført i zink og signaliserer en maskinfunksjon. De utvendige inngangspartiene er blitt erstattet og fått en morderne utforming av glass og stål.

Treningssenteret tilbyr lokaler for flere typer aktiviteter som vekttrening, spinning, yoga/pilates og kondisjonstrening. Mellom dame- og herregarderoben ligger en velværeavdeling med dusjer, badstuer og behandlingsrom. I forbindelse med resepsjon og adkomstsone er det en avdeling for administrasjon og barnepass.