Vi trenger flere kloke hoder

Med økt oppdragsmengde og mange nye spennende prosjekter som starter opp i løpet av høsten har LPO arkitekter behov for å styrke staben ytterligere. Er du en av dem vi leter etter?

LPO arkitekter er ett av Norges ledende arkitektkontor med over 80 ansatte og 61 partnere. Vi håndterer komplekse prosjekter innenfor plan, arkitektur og transformasjon på alle nivåer og størrelser fra byutvikling og mulighetsstudier, prosjektering og oppfølging til ferdig bygg for både offentlig og privat sektor.

Nyansatte: Fra venstre: Guiomar Barbosa Oliveira, Emil Gaston, Lotta Larsson, Aleksander Oldrup Jensen, Mandy Neuenfeld, Erik Møller, Kaja Mørk Korstvedt og Camilla Falkenberg Erikstad. Foto: Hilde Lillejord, LPO arkitekter.

- 2018 har så langt vært et veldig bra år for LPO arkitekter med økt oppdragsmengde og mange nye spennende prosjekter, sier Hilde Sponheim, daglig leder i LPO arkitekter og forteller at det er ansatt flere nye medarbeidere det siste året.

- Nå trenger vi å styrke vårt fagmiljø ytterligere for å håndtere alle arbeidsoppgavene vi står ovenfor. Vi ønsker derfor å høre fra deg om du er utdannet arkitekt og har følgende egenskaper:

• Er engasjert, analytisk, reflektert, nysgjerrig og positiv

• Har sterk formgivningsevne og gode visuelle formidlingsferdigheter

• Vil ta ansvar og har gode samarbeidsevner

• Kommuniserer godt muntlig og skriftlig

• Kjenner myndighetskravene så godt at du kan være med på å finne gode, kreative løsninger

• Gode Revit-kunnskaper, samt gjennomføringserfaring er ønskelig

-  Vi ønsker å være en ansvarlig og samfunnsengasjert aktør og arbeider for arkitektonisk kvalitet, økt bærekraft og livskvalitet i alle våre prosjekter. Våre prosjekter er over hele landet og vi har lokalkontorer i Lillehammer, Bohuslän og Longyearbyen. Med vår tilstedeværelse på Svalbard er vi verdens nordligste arkitektkontor som blant annet har gitt oss spisskompetanse på arktisk arkitektur, sier Sponheim.

Blir du en av våre medarbeidere kan vi garantere:

• En dynamisk arbeidsplass med varierte arbeidsoppgaver

• Muligheter for egenutvikling, tverrfaglig kunnskapsdeling

• Konkurransedyktige betingelser og personalordninger

• Attraktive og sentrale kontorlokaler

• Mulighet til å ta del i en inkluderende og generøs partnerskapsmodell

• Et kunnskapsrikt og positivt arbeidsmiljø

• Få arbeide med noen av Norges største prosjekter

Synes du dette høres spennende ut? Send så en kortfattet søknad til HR- og personalansvarlig Per Olaf Steinslien. Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende.

Noen av LPOs pågående prosjekter, fra venstre (Øverst): Multimediabygg på Lillestrøm,  nytt Munch-museum, transformasjon av den gamle tollboden i Oslo, nye kontorbygg i Schweigaardsgate 33 og ny bydel med hotell, boliger, naring og sjøfront i Tromsø.

Av Hilde Lillejord, LPO arkitekter